Trochę z mojej historii

Witajcie,
nazywam się Dawid Meyer. Stworzyłem tego bloga aby podzielić się z Wami moją wiedzą na temat sposobów zarabiania przez internet.
Pewnie jak większość z Was zaczynałem moją przygodę z zarabianiem w internecie od bux-ów, zarabiając znikome sumy przy równoczesnym poświęceniu dużej ilości wolnego czasu. Właśnie to zmotywowało mnie do szukania bardziej rentownych i mniej czasochłonnych form dochodu. Zapisałem się na liczne newslettery o formach zarabiania w internecie, spędziłem wiele godzin na czytaniu blogów, forów, stron internetowych o tej tematyce. Aż pewnego dnia przeglądając pocztę natrafiłem na wiadomość od Ani Nagas, zapraszała mnie ona do udziału w programie JSS-Tripler. Początkowo byłem nastawiony sceptycznie do tego wszystkiego. Jak to możliwe, że ktoś może mi dać 2% dziennie od mojej inwestycji? Było to dla mnie praktycznie nierealne. Jednak po uczestnictwie w kilku webinarach zdecydowałem się wejść w ten program. Tak właśnie natrafiłem na rewelacyjny program firmy JustBeenPaid, JSS-Tripler.
Jednak postępując według mojej zasady: ''dywersyfikuj i śpij spokojnie'', nie poprzestałem tylko na jednym programie. Mając świadomość wysokiego ryzyka utraty kapitału zacząłem inwestycje w programach HYIP dające ogromne możliwości zarobku przy minimalnym wkładzie pieniężnym. Nie będę ukrywał, że raz zarabiałem a raz traciłem, jednak mimo wszystko dzięki dywersyfikacji i ostrożności udało mi się uniknąć straty kapitału i nawet trochę zarobić. Obecnie zaczynam moją przygodę w firmie BannersBroker, zajmującej się sprzedażą miejsc reklamowych na stronach internetowych. Czas pokaże co z tego wyniknie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz